Translation tool

miercuri, 2 mai 2012

YOFF-164 - RECIDIVARE 2012...

Eu si ...MAREA !
Am fost cateva zile in Costinesti.
Marea impecabila, asa cum am mai vazut prin "insule". Verde, clara si culmea, suficient de calda sa poti trage o baita!
Am operat cu IC-703 setat pe 5 W marind puterea la 10 W intr-un QSO cu DL3SEZ, portabil si el dar cu 100 W dintr-un IC-7000 undeva pe un varf de munte.
Configuratia a fost;-IC703, -SLA Pb, 7 Ah si uneori cu 2,2 Ah, -Antena militara de 2m Clansman montata pe un BalUn comutabil 4:1/9:1, -2 contragreutati, una de 12 m si una de 5 m.,
Logul l-am tinut pe hartie iar ceasul era cu 2 minute inainte
La hotel foloseam o undita de 6 m cu un fir prins cu soricei pe ea si ICOM AH4. Camera a fost la etajul 6 a hotelului Forum si, din fericire, balustrada era impamantata bine, fiind legata la centura de impamantare.
Am reusit cateva tari noi pentru mine: Andorra, Albania si Filipine.
Ce mare!
Se vede antena!
Am facut QSO-uri si cu o statie din Texas, cu sotul si apoi cu sotia.
Cateva concluzii: Frecventele pentru QRP si WFF sunt poluate de diversi care trancanesc la foc continuu; fara sa fii anuntat pe cluster ragusesti pana da de tine cineva din intamplare; statiile YO nu lasa pauza neam si cand lasa pauza au urechile infundate (asta nu e o noutate propriu zisa); daca intrebi daca frecventa e ocupata ti se raspunde imediat, deci esti auzit dar cand faci apel nu te mai aude nimeni (probabil are legatura cu rata scazuta de retur a QSL-urilor); lumea se uita ca la spioni daca te vede spunand chestii intr-un microfon care pleaca dintr-un rucsac ce are o antena.
Aaa, Marea Neagra poate fi deosebit de limpede, mai ales cand cade guvernul!
YO3HJV/p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu