Translation tool

vineri, 4 mai 2012

YOFF 237 Culoarul Jiului

Astazi pe drumul catre Craiova, ma uitam dupa o parcarea sau o iesire de unde pot sa emit din nou cu YP0WFF. Am gasit ca cea mai buna varianta ar fi ca la intoarcere inainte de a trece din judetul DOLJ in Mehedinti sa fac dreapta inainte de pod si sa cobor pe malul apei.
Asa am si facut, doar ca nu am luat in calcul un singur aspect, am stat prea aproape de linia de cale ferata care pe deasupra e si electrificata. Asta e, asa se invata ...
Deci stiam cand va veni trenul, zgomotul in banda crestea destul de repede, iar cand locomotiva era deja la cateva sute de metri, zgomotul din banda era cu mult peste 59 +20, si crestea la maxim cand era in dreptul meu. Ca sa nu mai spun de zgomotul din aer, fiind o zi foarte calda am stat cu geamurile deschise. Mare greseala. Ruta e foarte des circulata de diverse trenuri, asa ca am spus de cateva ori QRX, QRX, QRX.
In rest o zi buna ca si numar de legaturi, aceeasi oameni care imi spun deja pe nume, dar si unii noi. ca si DX; azi am punctat un YB, care a venit la apelul meu. Ma bucur ca in conditii destul de "subtiri" am fost copiat cu 59 in Indonezia.
Mai multe legaturi ca de obicei si mare parte din ele in banda de 20 m, care azi a mers bine. Dupa inserat am coborat si in 7 MHz unde am stat pana ce laptopul s-a stins din lipsa de curent. Trebuie sa gasesc o modalitate de a mentine mai mult timp curentul in baterie laptopul sau de a lua chiar o baterie de rezerva. Incarcarea este exclusa , invertoarele de obicei "bruiaza" banda si incarcatorul original al laptopului baga zgomot in banda pana la S9 in 7 MHz. Chestie patita si probata anul trecul in Lunca Muresului  cu ocazia unei activari. 
Cu parere de rau am strans antena  si am plecat spre pensiune, pentru ca banda mergea bine si locul era bun, dar asta e.... poate data viitoare va fi si mai bine.
Pe intuneric am ajuns in Severin , unde la ora 22.00 OL, un termometru stradal arata 25 grade C !!, Exact ca si intr-o zi de vara, doar ca inca nu am aparut tantarii.... HI, HI
 Maine ma gandesc s ama intorc spre casa pe Defileul Jiului, asa ca poate imi reuseste o noua activare ....
 O noapte buna si la reauzire.
 73  & 44 de YO2MTGigi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu