Translation tool

luni, 9 mai 2011

Stanca Tohani YOFF-416


Am ajuns vineri spre dupa ameaza. Soare, placut. Am venit dinspre Mizil pe soseaua care urca spre Gura Vadului. Nu am cotit la stanga sa ajung la Doru ci am mers in continuare. Dupa instalare am inceput traficul care a fost destul de intens. Am postat pe DX Cluster si s-a simtit!
A doua zi am mai rezistat, dar spre pranz au inceput sa se adune norii si am cam tremurat.
Am auzit si pe cei din YP5WFF, YP0WFF si YR2WFF care lucrau si ei.
Cateva imagini aici.

2 comentarii:

  1. Buna ziua,
    Ma numesc Popa Cornelia si lucrez la Agentia pentru Protectia Mediului Prahova...am gasit intamplator acest site si mi-a atras atentia postarea dvs. cu Stanca Tohani pentru ca noi suntem custozii acestui sit Natura 2000...nu am inteles ce legatura are activitatea dvs. cu ariile protejate, cu flora si fauna. Este ceva ce va folosi ariei protejate? Va multumesc anticipat pentru lamuriri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Saru'mana si La Multi ani ! (06.01.12)!
    Am un raspuns si astept o adresa unde sa o trimit
    Fenyo Stefan fenyo3jw@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere