Translation tool

vineri, 15 iulie 2011

YOFF-323 si YOFF-294




Padurea Bolintin se afla nu departe de Bucuresti. Tot in aceeasi zona raul Arges se aproprie de aceasta padure. Distanta fata de centrul Bucurestiului este de 36 km. Ajunsi aici am iesit de pe autostrada si am luat-o pe un drum care nu prevestea nimic bun! Magadamul insa s-a terminat dupa vreo doi km si am intrat pe o sosea cu asfalt de pe timpuri. Aici se afla o localitatea: Cascioarele. Pe o parte a drumului este padurea, pe cealalta Argesul. Ajunsi in zona am inceput "sapaturile" dupa "curent". In cele din urma am gasit intelegere si prelungitorul a gasit o priza disponibila. A urmat instalarea antenei si apoi primul apel. Din fiecare locatie s-au facut peste 300 de legaturi. In total 700. Seara ne-am intors in Bucuresti. Si aici a fost cald, dar parca in zona padurii era mai confortabil! Cateva imagini aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu