Translation tool

miercuri, 10 noiembrie 2010

YOFF-022 Comana Natural Park


YP1WFF was QRV (SSB and CW in HF bands) from YOFF-022 in 10.11.2010 in 20m, 30m, 40m cw & ssb QSL via YO3JW, Pit.
............................................................................................................................................................
De ceva vreme tot coceam de o iesire la Comana cu Florin. Initial stabilisem pentru marti. Prognoza meteo ne-a determinat sa o amanam pentru miercuri.
Dupa o scurta convorbire cu Florin, YO3BAP, am inceput sa duc la masina bagajele. Adica sacosele. In una era tot ceea ce e legat de emisie, transceiverul, laptopul, interfata cu acesta, sursa de alimentare a laptopului, manipulator, microfon. A doua avea sursa de alimentare in comutatie, transmatch-ul si diversele alte sarme si cabluri. Antena este permanent in masina, asa ca pentru orice eventualitate....
In jur de 10 am facut jonctiunea la locul stabilit si am luat-o spre sud. Nu am mai fost de un an pe acel traseu. Acolo unde inainte, dupa podul de la Arges o luam la stanga, acum a aparut ditamei sens giratoriu! Ce pacat ca nu au refacut asfaltul si de pe pod! Ca tot erau acolo!
Drumul ne scoate spre Comana. La Gradistea o cotim la dreapta si nu dupa mult drum o luam la stanga. Si pe aici drumul este in suferinta. Se pare ca circula tonaje mari si drumul o ia din loc. Mai mult sau mai putin. Oricum e bine de circulat pe lumina sa vezi pe unde "calci"
Dupa o scurta oprire la sediul administrativ al Parcului, aflam ca de cabana de la "Fantana cu nuci" acum se ocupa Ocolul silvic.
Am luat-0 pe drumul ce duce spre cabana, Soarele mangaia totul. O lumina placuta se scurgea printre ramurile dezvelite de frunze. O adevarata pictura de toamna.
Drumul nu a tinut mult si am ajuns la destinatie. Prin amabilitatea gazdelor si cu incuvintarea "sefului" am putut ramane cateva ore in zona. Altfel cu chitanta, etc....
Primul lucru a fost sa instalam antena. Clasica undita! Apoi am tras un cablu de alimentare de la o priza. Am recompus linia de lucru si s-a dat primul apel concomitent cu lansarea unui mesaj pe DX Cluster precum ca vom fi QRV in curand.
"Vanatorii" deja erau alertati dinainte prin informare pe forumurie specifice. Cum s-a dat apel, cum au aparut. Cavalcada a inceput la 0934 utc
S-a lucrat la inceput in banda de 30m in CW. Apoi s-a lucrat si in 20m si in 40m. Atat in cw, cat si in ssb. In final in log sau adunat peste 400 de legaturi din Europa, Asia. America de nord si sud. Nu a fost rau pentru circa 5 ore de lucru. Ultima inscrisa in log la 1446 utc
Aproape de ora 5PM am inceput sa strangem ca se lasa intunericul destul de repede. Deja la iesirea din Comana lumina a scazut mult. Circulatia destul de intensa. Am ajuns in Bucuresti si fiecare a luat-o spre cartierul in care domiciliaza.
A mai fost scrisa o fila pe rabojul de activitati al YOFF.
73
Pit YO3JW

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu