Translation tool

vineri, 9 august 2013

Mini DXpeditia lui Cezar, YO6CUF

Luni, 29 iulie 2013 , am plecat catre Tabara BRADATEL din judetul Hunedoara, aflata la poalele muntilor Retezat. Deoarece treceam prin mai multe rezervatii, am decis sa iau cu mine si statia de US sa lucrez. 
Asa ca mai intai, la SERCAIA, am facut la dreapta , am trecut podul peste OLT si am intrat in rezervatia YOFF-474 - Piemontul Hartibaciu Sud-Est.  Am pus antenele, grupul generator si statia pe pozitie si am inceput lucrul. Pit, YO3JW m-a ajutat cu anuntarea pe DX Cluster, asa ca in scurt timp au inceput sa curga legaturile una dupa alta. Am folosit indicativul YP20ARER/p si de la 6:53 si pana la 8:11 am facut 114 legaturi in 7 si 14 MHz.
La ora 8:30 UTC am plecat de aici catre YOFF-103 - Rezervatia Avrig-Scorei.
Am lucrat de aici cu indicativul YO6KNX/P  de pe malul Oltului, pe o caldura infernala (peste 35 grade C la umbra), in 7 si 14 MHz. Am inceput la ora 10:10 UTC, dar am lucrat doar pana la ora 11:07 cand am fost invins de caldura. Am facut 48 de legaturi , dar promit sa ma intorc si sa fac peste 100 de legaturi data viitoare.

Deoarece nici propagarea nu ma ajuta, am renuntat la celelalte rezervatii de pe drum si am plecat spre tabara BRADATEL unde eram asteptat la grupa de "Fotografie Artistica".
Pe data de 30 iulie 2013 mi-am instalat antenele si statia si am inceput sa lucrez ocazional din YOFF-011. Tabara Bradatel este amplasata la poalele muntilor Retezat, pe valea Raului Mare, la circa 4 Km de barajul hidrocentralei de la Raul Mare. Aici nici semnal de telefonie mobila nu era!
In tabara activitatile au fost numeroase, timpul pentru "radio" limitat, dar am reusit sa activez !
La intoarcere doream sa ma mai opresc pe traseu, asa cum imi propusesem, dar a trebuit sa merg drept spre casa. Voi recupera in perioada urmatoare. . . .

Imagini si amanunte la http://arerromania.blogspot.ro   
73 Cezar, YO6CUF 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu