Translation tool

miercuri, 17 iunie 2015

Prima mea activare in YOFF !

YO2LGH/P  in YOFF-122 pe VALEA NIRAJULUI in judetul Mures        
Am trecut cu masina de mai multe ori prin aceasta zona petrecand o vacanta in judetul Mures in satul Veta. De data asta in 01.06.2015 si 02.06.2015, am pregatit statia IC-746PRO si o antenna inverted V cu un catarg telescopic din fibra de sticla si cele necesare.
Din satul Veta am parcurs circa 1,5 km in apropierea satului Mosuni, fiind in zona YOFF-122, unde mi –am instalat statia si antenna, . Am alimentat statia din acumulatorul masini lucrand cu putere de numkai 50 W.
Timpul a fost frumos si calduros si am avut o satisfactie mare operand statia pentru. prima data ca activator din YOFF.
Am activat banda de 7 MHz si am realizat in doua zile 126 de legaturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu