Translation tool

sâmbătă, 20 aprilie 2013

YO6OGY, Attila, prima incercare ..... in YOFF-215


Buna seara,  
Dupa cele petrecute azi,  acum cand stau sa povestesc un pic, zambesc. 
Vreme buna a fost in YOFF-215, soare si cald, insa pentru mine e prima iesire cu echipament de o asa anvergura. ...  
La 11:00 local am inceput, dar inca nu mergea mai nimic... stiam ca trebuie 200 de QSO pentru aniversarea Zilei Mondiale a Radioamatorilor, asa ca am lucrat ce s-a putut in 2m. 80m nu  era inca deschisa, 40m nu mergea la mine(FT-7B nu vrea sa colaboreze cu mine in banda asta!), in restul benzilor inca nu ..20m slab... in 10 metrii a fost A60WARD, ...  l-am lucrat ..si cu asta banda mea de 10 metrii s-a clacat intr-o frecventa aiurea.. s-a dus. 
Asa ca mai departe am lucrat in 20m, pana dupamasa cand s-a
deschis 80m. 
Acolo am stat cat s-a putut pana ce QRM-ul m-a zapacit !
Apoi am vorbit cu Pit la telefon sa trec in 20, m-a bagat pe DX Cluster ... si apoi a fost tare frumos, minunat .... mult, erau multe statii, ce nu am visat vreodata. 
Au fost mai multe dificultati technice.. asa ca am ajuns la 85 de legaturi si nu am mai rezistat fizic. Apoi pe la vreo 22:00 local a urmat adunarea echipamentului . A fost o experienta super frumoasa, am invatat MULT si zic eu, am mai urcat o treapta cu aceasta ocazie, la un nivel mai inalt :)
.
Echipamentul a fost un Yaesu FT-7B cu 100W , un Alinco DR135 cu 5, 15 si 50 W,o antena omnidirectionala groundplane la 2 m, un dipol pentru 80 m, una pentru 20 si una de 10 metrii, plus frecventmetru digital, swr-metru, 2 baterii de rezerva si un microfon de rezerva ......Una pesta alta o masina plina !
Intrebarea este ... acum ca cele 85 QSO sunt realizate, la ce diploma ma ajuta? Unde le pot folosi util acum, poate indeplinesc undeva ceva alte conditii cu ele? Oricum e o experienta super frumoasa, a iesit bine...zic eu.
Numai conteaza ca sunt 85, si nu 200, conteaza spiritul competitiv si ca am lucrat, ca am avut activitate .... .
          Mii de multumiri sincere pentru ajutor in trafic ! 73 Atti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu