Translation tool

sâmbătă, 20 aprilie 2013

YO2MTG/p in YOFF-195

Astazi a fost o zi adevarata de primavara, temperatura a urcat pana la 24 de grade C.
Propagarea insa nu a fost una la inaltime, cel putin dupa parerea mea, dar... pentru activarea de azi aminceput cu prima legatura prin a trece in log o statie din VE, si nu a fost singurul.
Din pacate nu au fost la fel de multi si pe parcursul  celor 2 ore, timp in care am adunat cele 168 de QSO-uri.
Cel mai bine s-a auzit in 20 m, iar 40 de m, banda in care ma vanau o "turma" de europeni, nu cred ca a adunat azi 30 de legaturi si asta cu tot cu statile din YO. Am mai incercat si 17 si 15 m , dar cu rezultate slabe, nimic pretentios si deosebit
Per total am profitat de ocazia ivita, am facut un numar mai mare de legaturi decat imi propusesem, astfel ca am reusit sa "golesc" si bateria de la laptop, asa ca a fost bine...  Despre poze ce sa va spun, ca acum in momentul in care natura revine la viata totul e mirific.... asa ca.... in cazul in care aveti ocazia de a evada pe undeva, nu ezitati. MERITA. 
Iar cu aceasta ocazia mi-am inaugurat propriu "drapel", cel cu YO2MTG Gigi! Acesta, si cel cu YOFF, fac parte acum din "dotare" !
 
  73 deYO2MTGigi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu