Translation tool

sâmbătă, 21 septembrie 2024

YQ6WFF - 2024

 in perioada 14-15 septembrie membri Radioclubul Puskas Tivadar YO6KPT si Asociatia Sportiva K.S.E din Tg.Secuiesc am activat din zona protejata Apa Rosie  YOFF-0423 KN36DE.

Plecarea a fost sambata la ora 8,la ora 9 ne am intalnit cu colegii din Tg.Secuiesc si am stabilit traseul, din pacate a inceput si ploaia, dar caravana a continuat drumul.


La ora 12 am ajuns la destinatia cu dificultati mari, pentru ca ploaia ne a creat probleme, din fericire pe la ora 14 s-a oprit si am apucat pentru instalare antenei si aparaturii. Antena folosita a fost un inv.V ,Hex Beam, Transceiver IC 7300, FT987D.

Majoritatea legaturilor s-au efectuat in cw si ft8, in ssb a fost WAE ssb contest hi...
Aventura s-a terminat duminica la ora 15 cu peste 300 qso din cinci continente cu o propagare relativ buna (deschideri sporadice )si cu satisfactia ca si de data acesta s-a reusit o activare splendida. De la Apa Rosie am plecat spre casele noastre cu gandul ca ne vom intoarce si la anul urmator. La reusita acestei activari au participat.


yo6uo - Dezso
yo6cvn - Gyuszi
yo6pvx - Sandu
yo6bhn - Joco
yo6guu - Zoli
yo6pqe - Zoli
yo6dba - Laci
yo6eva - Eva
yo6pib -CSaba
yo6pjr - Istvan
yo6fgz -Arpi
yo6hba - Tamas
Tanase Constantin
Pustai Boti

Multumim  pentru sprijinul acordat din partea  Agentia Protectia Mediului Covasna, Consiliul Judetean Covasna, Primaria Municipiului Targu Secuiesc si Ocolul Silvic Particular Lunga.

73, yo6fgz Arpi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu