Translation tool

duminică, 19 octombrie 2014

Brasovenii in YOFF-020 Parcul Natural Apuseni

IN PARCUL NATURAL APUSENI - YOFF 020 CU YO6EZ/p

Auzind discuții intre colegii de la CS Universitatea Brașov – YO6KSU – despre dorința lor de a participa la concursul IARU UHF din 4 – 5 octombrie, am gândit să mă „infiltrez” și eu intre ei cu gândul de a activa YOFF 020, 0 locatie noua pentru mine.
Și iată ca vineri la ora prânzului suntem în mașina pregătiți sa parcurgem aproape 400 km pana la pasul Vartop, unde aveam rezervata cazarea la una din multele pensiuni existente în zona.
Pe ultima suta de kilometri, noapte, ceața, plus urcus pe o ploaie mocaneasca, astfel ca pe la ora 19.30 am ajuns la pensiune; altimetru indica 1181 m.
După o cina binemeritata, la culcare. A doua zi dimineața am constatat ceva ce nu ne-am fi dorit: o ceața deasa ca nu vedeai nimic la 20 metri; și acest lucru ne-a însoțit în cele doua zile, cu mici excepții... când ploua!
Totusi unii din colegi, conduși de Victor - YO6MP au plecat spre un vârf la 1400 metri pentru instalarea cortului și acelor necesare pentru participarea în concursul de UUS, și de ce nu și pentru activarea YOFF-020.
Eu, rămas la căldura, ajutat la YO6BJG – Ladis și YO6FUG – Nonu, am trecut la instalarea antenei: EZ by CT1FFU montata vertical. Vârful antenei era la peste 15 metri dar incomparabil cu înălțimea brazilor care ne inconjurau, de peste 30 metri.
Ceața și umezeala ne-au pus ceva probleme dar fără ele ce înseamnă lucrul în WWFF???
Duminica, după amiaza, cu toată echipa adunata, când ne pregăteam spre drumul de întoarcere, a iesit și soarele!!!
Oare de bucurie ca a scăpat de noi din zona???

  Toate cele bune va ureaza YO6EZ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu