Asa cum am zis, am profitat de iesirea clubului la CN de UUS de simbata si duminica si am scos si eu camionul la dezmortit.A fost prima data cind am ramas si peste noapte intr-o locatie YOFF.Am ajuns pe la 12:00 la cimp, Tic, YO8RFS si Petrica, YO8RKP erau deja acolo si montau antenele de 144 si 432, Am inceput si eu sa intind antenele,i-am mai ajutat si pe ei la ridicat,am montat generatorul si pilonul ptr inv V impreuna cu ceilalti si pe la 16:00 am inceput sa fac apel.Am lucrat in 20m mai intii, a mers bine , am mai incercat si in 17m, putine legaturi am reusit, dar m-a chemat si un american, am mai incercat si in 21,citeva si acolo, printre care si un PY.Dezamagirea a venit cind am coborit in 40m....Banda superaglomerata, nu am stiut ca era un concurs rusesc, ceva cu districte....Erau rusi in toata banda... si la capitolul 40m rusii sint bine dotati...Am facut ceva legaturi insa receptia era foarte dificila.Abia dimineata, duminica, am reusit sa fac si in 40m ceva legaturi, insa tot destul de slabut.Sincer, ma asteptam la mai multe...Am lucrat si citeva statii romanesti in 80m si in 40m.Am incheiat pe la 11:30 duminica.Cu pauza de somn, evident, ocazie cu care am testat hamacul din dotarea camionului....Funny!Nu am reusit sa gasesc tehnica de a intra si de a iesi din hamac nici dupa vreo citeva beri, asa a ramas un exerctiu de echilibristica.Ma intreb, un soldat cu echipament pe el, cum intra acolo??Pozitia in sine de somn nu e chiar rea, doar ca totul in cabina are colturi si, obisnuit sa ma misc destul de mult in somn, m-am ales cu citeva vinatai...Ma mai gindesc data viitoare daca nu iau o saltea sa o pun in duba.
In total am facut 390 de legaturi, 23 in 80m, 152 in 40m, 183 in 20m, 8 in 17m si 4 in 15m.
Conditiile de lucru au fost aceleasi, FT1000MP, verticala ECO7 si inv V cu trapuri.Rapoartele primita au fost in general 59+, deci combinatia merge bine.
La prinz, duminica, au venit si juniorii cu nevasta-mea si m-au ajutat la "ecologizat" din zona, sa lasam curat in urma noastra.
Mai multe fotografii aici
73&44
Bob
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu