Translation tool

joi, 29 martie 2012

YOFF-114

Dupa isprava de ieri, astazi iata inca una noua.
Astazi am ajuns in zona CHISINEU CRIS, zona in care exista 3 site-uri interesante,
mai ales unul care imi era in drum si trebuia doar sa ies de pe drumul asfaltat circa 500 m.
pana la malul Crisului.
Pacat ca in zona nu am gasit nici un panou care sa indice ca esti sau nu intr-o rezervatie de interes.
Asta e, probabil ca mai trece putin timp pana se pun toate la rand.

Am intins LW vertical, astazi cu destul de multa dificultate, vantul era deslantuit, iar norii pareau si mai amenintatori.
Mi-a fost de cateva ori si teama sa nu cada pe masina, iar de 2 ori a trebuit sa refac antena.
Din cauza vantului , batul de10 m de plia si se facea mic....de tot. De ancorat l-am ancorat de un tarus din fier beton de "fi" 25 lung de vreo 120 cm, care de obicei e folosit pentru impamantare, astazi l-am batut mult mai mult in pamant pentru a fi sigur ca rezista.

Ca si ultimele zile banda de 20 de metri a mers bine, am facut legaturi frumoase, semnalele veneau destul de bine,
dar cu oarecare fading, semn ca propagarea nu e foarte buna.
Am avut surpriza la un moment dat sa aud statii care strigau dupa YR2WFF, care era in aceeasi frecventa cu mine.
MISTO ! Cu scuze pentru cuvant.
Distanta mica dintre noi ne impiedica sa ne auzim, deci am hotarat sa cobor in 40 m.
Nu am fost foarte multumit de rezultate si am cam chinuit cateva legaturi.
Uneori am fost "ajutat" si de YO3JW, Pit, care tragea cu urechea in banda.
Astazi destul de putine statii din YO in frecventa, probabil ca vremea i-a speriat pe multi si nu au stat cu antenele in statii.
Chiar daca vantul si-a facut de cap si cerul ameninta cu ploaia, acest lucru nu s-a intamplat, astfel ca am reusit sa ies fara probleme cu masina, inapoi la asfalt.
Am mai testat si banda de 18 Mhz, si surpriza... astazi tunerul intern a si reusit sa acorde aceeasi sarma care pana acum nu se lasa "tunata" in frecventa. Am facut apel si mi s-a raspuns de peste canal, cu controale de 59. Am facut si aici cateva legaturi, pana cand am primit un semnal de avertizare de la laptop ca e momentul sa salvez ce am lucrat. Asta e.
Ma bucur totusi ca am reusit sa activez si aceasta zona si sa termin cu bine ce mi-am propus.
A urmat drumul de intoarcere spre Timisoara, drum care inca dureaza destul de mult din cauza "asfaltarii".
In rest ce ar mai fi de spus ?
Sper sa imi urmati exemplul si sa ne auzim cat mai curand in banda.
Apropo, am lucrat multe statii /MOBIL, in 20 m, deci si altii practica vorbitul in reprize scurte....HI, Hi
Sau cand se deplaseaza din punctul A in punctul B , trag cu urechea prin banda.
Cel putin din DL si G0 sunt de fiecare data cateva.
73 & 44 de YO2MTGigi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu