Translation tool

duminică, 1 septembrie 2013

Mini DXpeditia lui Cezar, YO6CUF(3)






Sambata, 31 august am plecat la CINCU, in jud. Brasov pentru a finaliza o lucrare la un client de acolo. Apoi de la ora 9 UTC am inceput sa lucrez pentru YOFF 183 si  YO-00220/BV-F12 (Biserica fortificata Cincu). Am facut circa 112 legaturi radio, apoi am vizitat biserica fortareata si am facut fotografii. Ghidul a fost foarte bine pregatit si timp de o ora ne-a povestit totul despre biserica. 
 Dupa ce am vizitat biserica de la Cincu, in drum spre YOFF 103 m-am oprit la Cincsor unde se afla o biserica fortificata medievala. Am facut cateva poze si sper ca sa pot veni odata sa o vizitez si sa lucrez de aici, acum biserica fiind in renovare.

Apoi pe malul Oltului am oprit si la 15,30 UTC am montat statia si antenele. Propagare buna in 7 MHz, asa ca am lucrat foarte multi radioamatori cu care stabilisem deja ca voi apare pe seara in YOFF 103. S-au facut 75 de legaturi, apoi am strans si pe noapte am plecat spre Codlea. Multumesc pe aceasta cale lui YO3JW, I5FLN si I0SSW care m-au ajutat cu postarea indicativului YP20ARER pe DX-Cluster.
Un material ulterior pe aceasta tema pe http://arerromania.blogspot.com  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu