Translation tool

joi, 22 martie 2012

YOFF-014

Astazi 21 martie 2012, am activat o noua locatie , un nou parc national,
PORTILE DE FIER Moldova Noua YOFF - 014
Dus intors 324 de km din Timisoara. Asta pentru cei care vor sa repete isprava.
Am inceput in 7 MHz, unde am lucrat "lejer" vreo 60 de statii dupa care s-a gatat propagarea.
Am trecut in 14, unde a decurs mult mai bine treaba. Am facut pana pe la 160-170 de legaturi. Toate astea in circa 2 ore.
Am strans jucariile, am mers cu laptopul la o sursa de curent, m-am prezentat si la sarcinile de servici si uite asa s-a incarcat laptopul si numai bine am impuscat 2 iepuri. Puteam sa continuu o noua serie de legaturi pe drumul de intoarcere
L-am vizitat si pe YO2IM, Tica, care locuieste in Moldova Noua si dupa ce am stat putin la povesti si am servit o cafea s-a facut ora 16 si m-am intors la treaba. In acelasi loc destul de degajat si aproape de Dunare.
Am incercat si banda de 10 m pe care azi unii colegii au laudat-o, ca au facut legaturi frumoase si exotice, ei bine eu am strigat pret de 5 min si nu am primit nici macar un ton de telegrafie, semn ca vrea careva sa se acorde si s-a poarte un QSO cu mine.
Am incercat si banda de 18, dar nimic. Am trecut iarasi in 20 m unde treaba a mers bine
Am fost strigat si de AH0J !! Nu stiu daca e real, sau a fost un pirat, dar am intrebat de 2 ori indicativul ca sa fiu sigur. Eu totusi tin sa cred ca cineva s-a tinut de glume.( Gigi, l-am auzit si eu, avea accent de japonez, si venea traznet!)
Asta e, vedem daca o sa imi confirme sau nu legatura cand ii voi trimite QSL-ul
Am epuizat legaturile si am coborat iarasi in 40 m.
Am continuat pana pe la 300 legaturi.
In banda de 80 m nu am reusit nici un qso, nu stiu de ce, nu eram auzit.
Am folosit aceeasi antena LW vertical si doar max 70 W, curentul fiind de la bateria masinii.
Propagarea iarasi destul de ciudata, cu controale pe masura, cand 55 in DL cand 59 ++ in G0.
Lucru confirmat si de cele cateva statii romanesti care au facut un qso cu mine in banda de 40 m.
Zona in care am "lucrat azi, o zona frumoasa, deschisa si cu o panorama deosebita
Dunarea arata spetaculos in lumina soarelui de primavara.
Temperatura cu ceva peste 20 de grade, vantul la inceput destul de linistit, dar spre seara indoia puternic batul de pescuit. Deci o zi frumoasa.
La ora de incepere a QTC-ului national am inceput sa impachetez, statiile din YO erau cu urechile atente la 3705, asa ca nu mai avea rost sa incerc sa strig dupa ele in alte frecvente.
QTC-ul l-am ascultat din mers. Numai bine la intrare in Tm, Adi a facut QRT.
In circa 4 ore de lucru efectiv in jur de 300 de legaturi.
Cred ca a fost o zi "buna" , nu ? Poze aiciSper ca vi-am deschis apetitul si o sa va mobilizati si voi.
Maine voi pleca in zona Severinului unde de asemeni sunt cel putin 2 zone cu WFF
Poate chiar voi reusi sa trec codrii catre Baia de Arama si sa mai activez si alte chestii noi.
Toate cele bune si sper sa ne auzim prin benzi.
73 & 44 de YO2MTGigi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu