Translation tool

duminică, 18 septembrie 2011

YOFF - prima intalnire - Poiana Brasov 2011

Si a sosit 16 septembrie. Ziua cand s-a organizat prima intalnire sub flamura YOFF.
Principalul organizator a fost YO6MP, Victor din Brasov. Cu toate ca s-a incercat sa se dea o amploare deosebita evenimentul, participarea nu a fost numeroasa. Motivele ar fi mai multe, dar din ele s-au tras concluzii si se va tine cont de ele pentru editia de la anu!
Deci ziua a sosit. Eu, YO3JW, impreuna cu Florin, YO3BAP, ne-am imbarcat in Dacia SN si am luat-o spre Poiana Brasov trecand prin Targoviste, Rucar, Bran, Rasnov, Poiana Brasov. Daca nu e cu suparare as recomanda acest traseu celor care vor sa vada un peisaj minunat si care sa nu zboare spre destinatie cu 120 km/h !
Am vrut sa activam o zona protejata pe traseu, dar norii cu picaturi mari de ploaie ne-au speriat, asa ca am mers intins pana la destinatie. Aici ne-am intalnit cu YO6MP, YO6EZ, YO6CUF, YO6PIB care au sosit mai devreme. In perioada urmatoare au mai sosit si ceilalti paticipanti inscrisi, YO3HJV, YO3IMO, YO3HTB, YO3AS. Am asteptat si alti participanti, dar nu a fost sa fie! La aceeasi data mai era organizata o intalnire a celor din YO2 la Buzias!
Unii au venit insotiti de sotii astfel ca la intalnirea de seara masa a fost destul de lunga!
Domnul Iuliu Miklos din partea EPAL-RO a facut a prezentare a zonei protejate ROSPA0003, respectiv YOFF-103, cu fauna si flora specifica si de asemenea problemele cu care se confrunta asociatia care are grije de acea zona protejata.
Dupa acest episod a urmat un schimb de informatii intre participanti.
Spre final s-a procedat la o tragere la sorti a unor locatii din judet unde urma ca a doua zi cele trei echipe formate sa se deplaseze pentru a le activa. Astfel YP6WFF a tras locatia de la Postavarul , YOFF-390,
YO3HJV si YO3HTB la Prejmer YOFF-355,
iar YP1WFF la YOFF-200, Aninisurile de la Tarlung.
Dimineata fiecare chipa s-a deplasat in locatiile de mai sus si a lucrat in benzile de radioamatori.
Au mai fost activate in aceeasi zi, 17 septembrie, de catre cei din Miercurea Ciuc YO6KNE, YOFF-157, iar de cei de la YO2KQT Timisoara, YOFF-296
Seara ne-am reintalnit la hotelul Caraiman, sediu nostru pentru acele zile, unde ni s-a alaturat YO6CHB.
Apoi ne-am adus din nou la aceeasi masa unde YO6MP a facut o prezetare a faunei din zona protejata Tampa de la Brasov.
Cu acelasi prilej s-au tras concluziile necesare privind organizarea intalnirii din 2012, editia a II-a.
S-au realizat si poze din care unele pot fi vazute aici, si aici
Daca aveti impresii deosebite sunteti invitati a le prezenta.
73 de Pit YO3JW

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu